לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    פרויקט הרשימה יובל אברמוביץ’

    תצעקו את החלומות שלכם מישהו בוודאי ישמע אתכם!

    הרצאה שתמקד לכם את החיים

    החיים שלנו מתקיימים בממד המציאות אך כיום גם במימד האינטרנטי.

    כמעט לכל אחד מאתנו יש פרופיל בפייסבוק, טויטר או רשת חברתית אחרת.

    עובדתית: מרבית האנשים לא יודעים כיצד להשתמש בחוכמה בכוחן של הרשתות החברתיות ומסתפקים בהעלאת תמונות וסטטוסים נטולי משמעות.

    השחקן, הסופר, העיתונאי והיזם יובל אברמוביץ’ החליט לקיים ניסוי אינטרנטי בשם “הרשימה” ופרסם בבלוג שפתח רשימה ובה עשר משאלות שהוא רוצה להגשים תוך 400 ימים.

    הוא העלה את הרשימה שלו לדף הפייסבוק שלו ותוך יממה העולם כולו הגיב לו.

    החלומות שלו החלו לקרום עור וגידים והוא נחשף למעלה מ5,000 רשימות של אנשים זרים מרחבי העולם שהובילו אותו לשלל תובנות מרתקות.

    • למה אנשים מפחדים לדבר על החלומות שלהם?
    • למה יש דברים שאנחנו מסוגלים להגשים ודברים אחרים שאנחנו מתקשים ונתקעים בהם?
    • מהם החלומות הכי פופולריים בעולם?
    • מה גורם לנו להגשים את עצמנו?
    • כיצד אנחנו יכולים להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקדם את עצמנו מקצועית ואישית?
    • מה עלה בגורל הרשימה הפרטית של יובל ואיך ברוס ויליס, אופרה ווינפרי, איראן, אוסטרליה, רואנדה, רבע מיליון שקלים, אודטה, אלון גל ורובין שארמה, מחבר “הנזיר שמחבר את הפרארי” קשורים לזה?
    • וכיצד אנחנו יכולים במאה העשרים ואחת להגשים כמעט כל רצון באמצעות הרשתות החברתיות?

    הרצאת “הרשימה” היא מהפופולריות והמבוקשות בשוק ההרצאות וההעצמה האישית ועד כה נחשפו לתוכן הדברים אלפי אנשים בארץ ובעולם שחייהם הושפעו לטובה ואף השתנו.

    בין הגופים שנחשפו לתוכן “הרשימה”: בנק לאומי, סלקום, פלאפון, תנובה, רכבת ישראל, חוגלה-קימברלי, הסוכנות היהודית, קופת חולים כללית, בית הגפן, מצפה הימים, אתר מוטק’ה, סגל האוניברסיטה הפתוחה, משרדי פרסום, מכללות, בתי ספר ותיכונים רבים.

    הרצאה חוצה גילאים ומתאימה לבני נוער ועד פנסיונרים.

    משך ההרצאה: כשעתיים וחצי ניתן להתאימו בהתאם לזמן העומד לרשותכם (לפחות 75 ד’).

    התגובות להרצאת “הרשימה”

    “אני מודה שכאשר החלה הרצאת “הרשימה” מעט חששתי כשראיתי שבין הנשים בקהל נמצאות לא מעט נשים מבוגרות דוברות ערבית ותהיתי איך הן יתחברו לנושא. להפתעתי הרבה, לא רק שהנשים התחברו לתוכן הדברים אלא התחושה באולם הייתה כי יובל פתח אצלן בראש משהו, שהן כבר הספיקו לשכוח, והוא בעצם היכולת לחלום חלומות עבור עצמן, והמחשבה על האפשרויות לקדם ולהגשים את החלומות שלהן. ההרצאה סחפה את קהל הנשים, יהודיות וערביות, מבוגרות וצעירות.

    כל אחת מהן מצאה דרך העולם שלה, את הדרך להתחבר לדבריו של יובל. התגובות בקהל היו מרגשות ואין לי ספק,שיובל הצליח לטעת בפנים בתוכן, את היכולת לחשוב שוב על עצמן, למרות ועל אף עצם היותן קשות עם עצמן”.

    הילה גושן, מנהלת מחלקת תרבות בית הגפן, חיפה

     

    “התמזל מזלי להיות נוכחת היום בהרצאה שלך בחיפה. האנרגיות המחשמלות שלך ופשטות האצילית הפכו את הערב לבלתי נשכח ונותן דרייב לעשיה! אנצל את ההזדמנות ואצעק את החלומות שלי”.

    “משהו במה שאתה, בכוחות שלך, באמביציה שלך, בטוב ובכנות שלך, גורם לי להאמין בעצמי וממש להתרגש! אייך להסביר זאת, קשה לי להתרגש בשנים האחרונות, מכל דבר שהוא, ובהרצאת “הרשימה” אייך שסיפרת את הסיפור שלך וכל הדרך שעברת, גרמו לי לחשוב. המון. על החיים שלי. על התפיסה שלי. על האמונה בעצמי.

    אז רק רציתי להגיד תודה!” שני סעד

     

    “הרשימה הבוקר הייתה מעוררת השראה, אפשר ללמוד ממנה הרבה גם בפן המקצועי וגם בפן האישי. הדברים שאמרת חיזקו אותי , עזרו לי להתמקד. ברור שהרשימה שלי עוד צבועה בצבע טרי וזקוקה לשיפוץ, אבל המודעות קיימת ומשם אפשר רק להתקדם הלאה. אני מקווה להצליח וליישם, לכתוב את הרשימות ולחשוב על דרכי פעולה לביצוע, להשתמש בכלים שנתת היום. תודה רבה”.

    עדה אופיר.

     

    “תודה על הרצאה מיוחדת והשראתית שגרמה לנו לחשוב על דברים קצת אחרת. מצטייני מנכ”ל קופת חולים כללית מבקשים להודות לך על הרצאה חוויות ומהנה”.

    “אני חייבת לפרגן להרצאת “הרשימה” וליובל אברמוביץ’, בחור מוכשר שמוכיח שחשיבה מחוץ לקופסא והתעקשות במקומות שכולם בטוחים שאין מה לנסות, הוכיחה את עצמם פעם אחר פעם. יובל בחור מוכשר אבל משקף בעיקר נחישות, התמדה וכוח רצון שבלעדיהם הרבה כישרונות יכולים להישאר “פוטנציאל לא ממומש”. ממליצה בחום לכל מי שרוצה לעשות עוד וי קטן על יעד שרגיל לדחות, להקשיב ליובל. אני נהניתי וחזרתי הביתה עם רשימה מכובדת של חלומות. תודה וההרצאה עלתה על כל הציפיות”.

    תמר שילון.

     

    לרשימה אפקטיבית יש כוח לשנות חיים ולכוח ההמונים יש אנרגיה של כור גרעיני

    מתי בפעם האחרונה חתמתם עם עצמכם חוזה?

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      סטנדאפ ומופעים נוספים

      "לקפוץ מהמיטה"

      ההרצגה ״ לקפוץ מהמיטה ״ הרצאה מעוררת השראה וגם הצגה קומית שתגרום לכל אחד לחיות חיים מלאי תשוקה ושמחה כל זה אצלכם בארגון. לצפייה בסרטון – לקפוץ מהמיטה ועכשיו במיוחד עבורכם…...

      תמי סירקיס מילים של טעם - לבחירתכם

      תמי סירקיס, בלוגרית, עיתונאית מזון ומחברת ספרי בישול, מאמנת בריאות ויועצת תזונה (אכן רשימה ארוכה...) נמצאת כבר שנים בתודעה הציבורית. תמי מופיעה בקביעות על במות, בכנסים, בתקשורת בתכניות טלויזיה, רדיו ובאתרי האינטרנט. תמי מציעה...

      ילנה צ'ודקוב מוזיקה ממלאה חיים

      הנאה, למידה, צמיחה, מוזיקה ! הרצאות חוויה לארגונים וחוגי בית בהנחייתה של ילנה צ'ודקוב, M.A., ההרצאות מלוות בקטעים מוזיקליים אהובים בנגינה של המרצה בפסנתר או אורגנית ובקטעי סרטים לכנס שיווק...

      סוכנות שיווק דיגיטלי