לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    מימוש עצמי והגשמה

    הפסיכולוגיה ההוליסטית מאפשרת מימוש והגשמת הפוטנציאל בכל ילד ובכל אדם בוגר.

    הפצת האסכולה לנפשות המבקשות העצמת ילדים ומבוגרים תאפשר לכולנו להרגיש מוארים ומועצמים.

    פוטנציאל הצמיחה שקיים בכל אדם לפי מחקרים חוזרים ונשנים הוא נעלם מעיננו.

    רבים מאיתנו נתקלים במונחים כמו “קשיי למידה”,קשיי הסתגלות חברתית או חרדה ועוד מני מושגים שאובחנו בזמנים ובמצבים מסוימים. התקשור מאבחן את המעכב הצמיחה ממקום נקי

    ומאפשר שיחה ייעוצית / פסיכולוגית ממוקדת בדילמה ומאפשר טיפול בעיה והגשמת הפוטנציאל הקיים, בעזרת אימון אישי.

    הפתיחות להיחשף לאסכולה של הפסיכולוגיה ההוליסטית, מתאימה לכל מי שילדו המקסים והמוצלח, משום מה לא מצליח להגיע להישגים הראויים לו.

    • לכל מי שמוכן להיפתח ולשמוע עד כמה הכלים להתפתחות וצמיחה נמצאים בהישג ידו.
    • לכל מי שמאמין שסוקרטס צדק כשאמר ש”אדם חכם, הוא האדם שיודע שאינו יודע”
    • לכל מי שמאמין כי היידיגר הגדיל, כשאמר ש”אדם שפתוח ללמוד,מכיר בעובדה כי קיימים תחומים ועניינים שהוא לא יודע שהוא לא יודע”
    • ולכל מי שלא יודע, מה מעכב אותו מצמיחה ושגשוג עצמי ומעוניין להכיר ביכולתו להגיע למימוש עצמי והגשמה.

    ד”ר רבקה מרום פסיכולוגית הוליסטית.

    • אם חד הורית לארבעה ילדים גדולים מוצלחים ומצליחים.
    • מורה בכירה לגיל הרך.
    • מורה לשיר עברי(יזמות חינוכית שלה).
    • מורה למתמטיקה. תואר ראשון בחינוך.
    • תואר שני בייעוץ חינוכי
    • ותואר שלישי בפסיכולוגיה הוליסטית
    • והתמחות בפסיכולוגיה הטרנס פרסונלית.
    • מסטר ברייקי.
    • מתקשרת ומרפא בשחזור גלגולים.
    • ומאמנת אישית, מבית מדרשו של אלון גל.

    מסבירה שהפסיכולוגיה הטרנס פרסונלית התפתחה בהמשך לפסיכולוגיה ההומניסטית. היא ה”גשר” מבין המסורות הרוחניות לבין התיאוריות הפסיכולוגיות השונות. רבים מהפסיכולוגים הקליניים משלבים בטיפולם כלים מהפסיכולוגיה הטרנס פרסונלית. אחד הכלים לאבחון הסוגיה המעכבת צמיחה הוא התקשור.

    התקשור מאפשר למתקשר להבין סוגיות התנהגותיות שמאוד לא ברורות למטופל, ולו בעבור היותן מעכבות צמיחה. שיחה עם הנשמה היא שיחה ללא עכבות. אין שקרים ואין מסכות כל האמת ורק האמת פרושה למען תתאפשר עזרה.

    הפסיכולוגיה היא מחקר האישיות. התקשור הוא הכלי במחקר. התקשור מאפשר אבחון מהיר של המעכב צמיחה ומעכב את האדם השלם להגיע למיטביות. הכלי שנמצא בארגז הכלים שלי לטיפול הוא היכולות לשחזר גלגולים. גלגול נשמות הוא הרעיון שהנשמה, הכרתנו הנצחית, נולדת מחדש שוב ושוב כדי ללמוד, לצמוח ולהתפתח.

    מידע על גלגול הנשמות מגיע אלינו מדוקטרינות דתיות ואזוטריות, מזיכרונות ספונטניים מחיים קודמים של בוגרים וילדים, בעזרת רגרסיה מכוונת לחיים קודמים מתאפשרת התמרה והגעה לתובנות שמאפשרות כיוון למיטביות.

    ערכו של המידע מחיים קודמים נובע מהיכולת לשחרר אותנו לחיות, לאהוב ולהתפתח באופן מלא בהווה. טיפול רגרסיבי מציע ערוץ ריפוי לאחר שהניסיונות המקובלים האחרים נכשלו. תורת הקבלה היא זו שהקנתה לגיטימציה לתורת גלגול הנשמות במסגרת היהדות, והציגה אותה כתורה יהודית-מסורתית לכל דבר.

    ארגז הכלים מתלווה אלי בטיפול, בייעוץ ובאמון. ארגז הכלים מאפשר לי כמטפלת להכיר את הערכים המובילים ואת המעכבים באישיותו של המטופל וממקום זה להיכנס לטיפול מיטבי ומצמיח. האדם, מורכב מארבעה פרמטרים: גוף, נפש, רוח ונשמה.

    כל האסכולות הפסיכולוגיות מנתחות את התנהגות האדם ואת אישיותו. הפסיכולוגים שכחו את הרוח והנשמה. המחקר שלה מתבסס על חוויות טיפול מהשטח וסיפורים של עמיתים למקצוע . פסיכולוג קליני מטפל עפ”י זרם פסיכולוגי זה או אחר.

    כשהוא מאמין בזרם. דר’ מרום מספרת: “כשלמדתי ייעוץ חינוכי התבקשנו לערוך ניתוח מקרה כשאנחנו בוחרים זרם פסיכולוגי לניתוח המקרה, כשביקשתי לשלב שני זרמים… הפרופסור באוניברסיטה כעס עלי מאוד ואמר : “זה בלתי אפשרי.”

    הטיפול שלי לא מקובע בזרם או באסכולה. אני באה אל מול המטופל עם ארגז כלים של מטפל ומציעה למטופל הכל והוא שבוחר את שיטת הטיפול או שאני משתפת אותו במתאים לו ביותר ואנחנו עובדים ביחד עם הכלים עד להצלחת הטיפול.”

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      יום האישה נוספים

      איילת גינזבורג מעבר לגבול

      הרצאה "מעבר לגבול" הרצאה סוחפת, מעניינת ומאירת עיניים שתוביל אתכם לשינוי.. מדוע אנחנו כל כך פוחדים משינוי ? למה אנחנו לא יוצאים לשנות גם כאשר אנו יודעים שהשינוי עשוי...

      אהבה בטרנס גלית צוק

      הרצאה יוצאת דופן המלווה את הספר המבוסס על סיפור חיים אמיתי - "אהבה בטרנס" / מאת גלית צוק כשעמית,בעלי, יצא מהארון כאישה טרנסג'נדרית אחרי 20 שנות נישואין וארבעה ילדים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי