לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    יואל שרון מחלום למציאות

    מחלום למציאות – ממשבר להזדמנות

    יואל שרון בהרצאה מעוררת השראה ומוטיבציה

    דרך מסע בין תחנות חייו המרגשות, ההתגברות על משברים ועשייתו היצירתית ופורצת הדרך במישור החברתי והקולנועי, עולות התובנות ומשתנה הגישה לגבי חשיבה יצירתית מחוץ קופסה, לקיחת יוזמה, העזה ותעוזה, מימוש חלומות, הפיכת משברים להזדמנויות, התגברות על מכשולים ומשברים, מוטיבציה כמנוע לצמיחה והצלחה, מצוינות כערך, מימוש פוטנציאל אישי וארגוני ועוד’ ההרצאה מלווה בקטעי סרטים.

     

    סדנה של חצי יום – “מחלום למציאות ממשבר להזדמנות”

    הסדנה מיועדת לחברות וארגונים והיא מרחיבה את ההרצאה “מחלום למציאות ממשבר להזדמנות” ומתמקדת ומעמיקה בתובנות ובמסקנות שעולות מתוך סיפורו האישי של יואל, ואופן היישום שלהן לגבי המשתתפים.

    הרצאה ב’ – “המדינה שבדרך”

    (מבוסס על הסדרה התיעודית “המדינה שבדרך – יומן מסע” 2010)

    פתאום באמצע החיים, קם אדם ומחליט לצאת למסע חייו… בגיל 58 לקח יואל שרון “פסק זמן” מהחיים ויצא לשלושה חודשי מסע מרתקים על אופני היד שלו מהחרמון ועד למצולות ים סוף.

    הוא נפגש עם תושבי הארץ, שוחח אתם על החלומות של פעם, על המציאות של היום ועל התקוות למחר.

    זהו מסע של חיפוש מחודש אחר המצפן האישי והלאומי של המדינה. הסדרה פורשת מרקם מגוון וייחודי של נופים, ריחות, צבעים, דעות ונקודות השקפה של אנשים שחיים בארץ הזאת, כפי שנראים מזווית של כיסא גלגלים.

    המסע הפך לסדרה תיעודית מצליחה, מרגשת ומפתיעה. מה יואל למד במהלך המסע? איזה שינוי אישי הוא עבר? לאיזה תובנות חדשות הגיע? בהרצאה, יוקרנו קטעי סרטים מהסדרה ויואל יחלוק אתנו את מאחורי הקלעים של עשייה תיעודית, רשמים ממסעו אל המדינה שבדרך ואל נפשו פנימה.

    מתוך הביקורת

    “אירוע טלוויזיוני נדיר… הדבר הקרוב ביותר ליצירה הספרותית שכתב עמוס עוז “פה ושם בארץ ישראל”…קשה שלא להתאהב ביואל שרון… הערכים שלו מעוררים הזדהות ובקלות.”

    יואל מרצה בנושאים מגוונים ומתאים את הרצאתו לקהלי יעד שונים.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      האח הגדול ליאת פלדמן

      ליאת פלדמן מנשות התקשורת הבכירות בישראל, פסיכולוגית קלינית בהכשרתה. שימשה בעברה כסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10, בתקופה בה זכה לעדנה יחסית. בין השאר יזמה את הבאתן של "הישרדות" ו"היפה והחנון" ארצה, וניהלה את הפיתוח...

      אילנה ראדה שיחה מלב אל לב

      הרצאה חדשה ומטלטלת הרצאת ראיון בה מספרת אילנה ראדה על בחירה בחיים ועל הצמיחה מתוך האסון הנורא, על המאבק הציבורי ועל הבת תאיר. מראיין עו"ד עידן אבוהב הרצאה מרגשת בראיון יושם דגש על כמה נושאים עיקריים: מי...

      סוכנות שיווק דיגיטלי