לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    חיליק מגנוס

    יחיאל “חיליק” מגנוס

    • נולד ב-1949 בשוודיה ובגיל שנה עלה עם משפחתו לישראל.
    • התגייס לגדוד 50 של הצנחנים.
    • במהלך שרותו לקח חלק כלוחם, מפקד מחלקה ומפקד פלוגה במבצעי עומק מורכבים
    • ולחם במלחמות ההתשה שלום הגליל ויום הכיפורים.
    • הוא המשיך לשרת כקצין מילואים ובהמשך גם עבד בקהיליית המודיעין.
    • עם שחרורו מצה”ל, התמנה חיליק למנהל מרחב דרום של כל אזור סיני ודרום הארץ ברשות הטבע והגנים
    • ולאחר נסיגת ישראל מסיני במסגרת הסכם השלום עם מצרים, החל לנהל פרויקטים משותפים של ישראל ויפן בתחום התרבות והתיירות. שם גם התחיל הרומן הגדול של חיליק עם המזרח הרחוק ובמהרה הפך ליועץ מבוקש לתרמילאים הישראלים שהחלו באותן השנים לנהור מזרחה.

    את פעולות החילוץ הראשונות של מטיילים שנקלעו למצוקה, ביצע חיליק בהתנדבות, לעתים קרובות אף במימונו האישי.

    • לאור הידע וההצלחות שצבר בתחום, הקים ב-1994 יחד עם אשתו אסתי, את הצוות הייעודי הראשון לאיתור וחילוץ מטיילים ישראלים והחל להציע דרך חברות ביטוח פוליסות שיכסו מקרי חירום שכיחים במהלך טיולים בארצות מרוחקות.
    • במשך 17 שנה, הוביל חיליק משלחות חילוץ ואיתר והציל מאות מטיילים בני לאומים שונים, בעיקר במזרח הרחוק ודרום אמריקה.

    במשך השנים בשיתוף פעולה הדוק עם משרד החוץ, רקם רשת מסועפת של קשרים עם רשויות וארגונים ברחבי העולם, ייעץ לממשלות זרות וסייע לאלפי משפחות לקבל מידע ואות חיים מיקיריהם. עם השנים, זכה לכינוי “המחלץ הלאומי” ולאות הוקרה על פועלו, זכה ב-2005 להדליק משואה לרגל יום העצמאות ה-57 של מדינת ישראל.

    הרצאותיו של חיליק מגנוס מתקיימות בכמה רבדים ועוסקות בנושאים המגוונים בהם אנו עוסקים.

    חילוץ ואיתור ברחבי העולם

    מבוסס על הניסיון הייחודי והמרובה בו אנו אוחזים.

    הרצאה המציגה בפני הקהל את מהות הפעילות שלנו, חושפת את מבנה הארגון דרכי הפעולה,הרכב הצוותים ומשתפת את המאזינים בדוגמאות מתוך שלל הפעילות המורכבת תוך סיפור של אירוע המלווה בתמונות.

    סמים ונפגעי סמים

    נושא רחב היקף בו אנו עוסקים, הוא התמודדות עם נפגעי סמים .

    במהלך השנים הרבות בהן אנו עושים חודשים רבים יחד עם התרמילאים במקומות ובמחוזות בהם הם נמצאים התוודענו לתרבות הסמים, שהיא חלק בלתי ניפרד מחיי הצעירים בעולם כולו.

    למדנו להכיר את תרבות הסמים וכמו לכל תרבות גם כאן יש מחיר אותו אנו משלמים כחברה כמשפחה וכפרטים. נתבקשנו לא אחת לסייע וכך “נכנסנו” אל העולם המורכב של פגיעות מסמים. למדנו ופיתחנו שיטות ייחודיות לניהול של אירועים כאלו.

    אנו מלווים את המשפחה מרגע הגעת הידיעה ועד שאנו מצליחים להביא את המשפחה להיות נדבך שמסייע לשיקום הנפגע. אנו יוצאים אל הנפגעים, מנהלים אותם בדרכם חזרה ומביאים אותם להחלטה רצונית לקחת חלק בתכנית שיקום אותה הם עוברים בכפר איזון.

    מזה שנים רבות שאנו פעילים מאד בתחום הציבורי בנושא זה תוך שתוף פעולה עם הרשות למלחמה בסמים עם משרד הבריאות, משרד הרווחה עם צה”ל ובעיקר עם עמרי פריש מקים ומנהל כפר איזון שיחד עם פעילותו המיוחדת מצליח השיקום באופן משמעותי.

    בין הפעילות הציבורית הרחבה שאנו עושים הבאנו להקמת הבית החם בהודו המשמש בסיס להפצת מודעות גבהה בנושא הסמים וכך ממזער את כמות הנפגעים ואף משפיע על היקף השימוש בסמים.

    הבית מהווה בסיס להידברות בנושא עם הדור הצעיר שאחרי השרות הצבאי.

    בנושאים אלו אנו מרצים בפני חיילים, בתי ספר, חוגי הורים, מורים רופאים ומרכזי רפואה.

    את ההרצאות נושאים מנהלת המחלקה, אסתי מגנוס עובדת סוציאלית שתחום ההתמחות שלה הוא הטיפול במשפחות הנפגעים וחיליק שאחראי על ביצוע החילוצים ועל הפעילות הציבורית.

    הרצאות בתחום ניהול והפעלת צוותים

    כיצד להביא להצלחה גם כשעמדת המוצא נראית נחותה.

    ביצוע משימות בלתי אפשרית והבאתן להצלחה.

    במהלך השנים ולאחר משימות רבות אותן סיימנו בהצלחה יוצאת דופן בקנה מידה עולמי ברור שלא המזל רודף אותנו, אלה ההצלחה הממושכת שלנו נובעת מדרך פעולה מיוחדת המשלבת דרכי ניהול , הפעלת צוותים וחשיבה יוצאת דופן.

    משימות מתגלגלות לידנו רק לאחר שכל מי שנימצא במגע עם האירוע עזר ועשה ורק כאשר המשימה מגיע למבוי סתום רק אז מגייסים אותנו.

    כלומר אנחנו תמיד נקבל לידנו משימה שנראית בלתי אפשרית.

    לנו תהיה מלאכה קשה. נקבל עלינו את הפעולה ונביאה לפתרון מוכתב וברור מראש, תוך שימוש בתקציב מוגבל ובפרק זמן קצר .

    על מנת להגיע להישגים היה עלינו לפתח דרכי חשיבה , ידע, הפעלות צוותים ודרכי ניהול מיוחדים.

    על המרכיבים האלו אנו מעבירים הרצאה ממנה ניתן להשליך לצרכים של צוותי עבודה רבים כמו בהיי טק, ברפואה, בעולם העסקי ובחינוך.

    או בכל תחום שבו נדרשת עבודת צוות על מנת להשיג תוצאה ברורה גם בתנאים של נחיתות מובהקת.

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      סמדר לרר-תקשורת

      כי האדם עץ השדה"- פרחי באך-פסיכולוגיה הוליסטית. הרצאה בנושא מודעות דרך טיפול בפרחי באך אז איזה מין טיפוס אתה? מדחיק בפנים- ו'משחק אותה' בבדיחות לכולם? מסור ומתחנן לרצות את כולם ואת אימא...

      ארז לנדו - זה (לא) רק כיסא

      כיצד אנו תופסים "כיסא" כיום ואילו מושגים שגורים קשורים לחפץ השימושי הנפוץ? מה הם כיסאות וינזדור ומה מידת השפעתם על ההיסטוריה של עיצוב הכיסאות בעולם המערבי? ארז לנדו,...

      עופר בן צבי הצלחה בעסקים

      עופר בן צבי מדריך עסקי, מרצה ויזם. מומחה לאסטרטגיה שיווקית והמרצת אנשים לשינויים והישגים. עופר בעל ניסיון של שנים בניהול ולווי אנשים ועסקים להשגת תוצאות יוצאות דופן. ניסיונו הניהולי של עופר בעולם העסקים...

      סוכנות שיווק דיגיטלי