לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    בועז נחמד ניהול משא ומתן

    הרצאות וסדנאות בנושא ניהול משא ומתן, מאת בועז נחמד, מחבר הספר “מומחה משא ומתן” (2007).

    ההרצאות והסדנאות מיועדות למנהלים, סמנכ”לים, מנהלי רכש, אנשי מכירות, נציגי גבייה, עורכי דין רואי חשבון וכל מי שבפעילותו למול ספקים ו/או לקוחות יש אלמנטים של משא ומתן.

    ההדרכה מיועדת לשפר את יכולת ההבנה של אירועי המשא ומתן מחד ומאידך לתת כלים אופרטיביים לשיפור התוצאות העסקיות, לאורך זמן, באמצעות כלים לניהול משא ומתן. הכלים מגיעים מעולם מדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, ניהול ומעולמות תוכן משיקים כמו משא ומתן משפטי או כלכלי וכדומה.

    הכלים מתורגלים בכיתה על ידי המשתתפים באמצעות סימולציה, הדמיה וניתוח אירועי משא ומתן אמתיים שהוקלטו מראש על ידי המשתתפים.

    מה יוצא לך מסדנאות והרצאות משא ומתן:

    שיפור אמיתי של תוצאות המשא ומתן, הבנה טובה יותר של זירת האירוע, שיפור יכולת השליטה במשא ומתן, הבנה נכונה יותר של הצד השני, תפיסה אמיתית ככל שניתן את תפיסת המציאות של הצד השני, השגת תוצאות טובות יותר, הובלת המשא ומתן לסגירה לפי “הנכון” לך, שליטה על נקודות חוזק שלך ועוד.

    תכני ההדרכה:

    מהו משא ומתן, התמודדות עם קונפליקטים במשא ומתן, ניהול אירועי משא ומתן מורכבים, הצגת דרישות לצד השני, ניהול משברים במהלך המשא ומתן, ניהול נכון של פערים בין הצדדים, הובלת המשא ומתן, משא ומתן בתנאי אי וודאות, ניהול משא ומתן במצבים של עמדות פתיחה קיצוניות, ניהול טוב יותר של משאים ומתנים ארוכים ומסובכים, ניתוח אירועי משא ומתן ועוד ועוד.

    בועז נחמד (MA), יועץ ארגוני, מרצה ומנחה סדנאות. מחבר הספרים “הציק בדואר, תורת הגבייה, פאזל המכירה, הלקוח תמיד צודק ומומחה משא ומתן.

    בין לקוחותיו – בנקים, חברות ביטוח, חברות אשראי, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, יבואנים, יצואנים, משווקים ועוד.

    לצפייה בהדגמה של הרצאה שניתנה בפני פורום מנהלים חרדיים (יולי 2012) :

     

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      הרצאות על יפן עדי שמן

      עדי שמן, מורת דרך ויפנולוגית, שני בלימודי יפן, סטודנטית נצחית. לפני 20 שנה, אחרי שהשתחררתי מהצבא, מצאתי את עצמי ביפן בלי לדעת מילה ביפנית. באתי לשלושה חודשים. נשארתי 4 שנים. יפן...

      הרגלים מנצחים אלי שחף

      לנצח את העורב סיפור על שינוי ונחישות אחת ההרצאות הפופולריות בישראל! הרגלים מנצחים עם אלי שחף סיפור מבדר, מעניין ומעורר השראה על הדרך שעושה עובד הייטק מתוסכל ובעל משקל עודף עד לשינוי מוחלט...

      סוכנות שיווק דיגיטלי