לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    איריס דרור מעבדות לחירות כלכלית

    • איך יוכל כל אדם לחסוך מאות ואלפי שקלים בשנה?
    • מהי אלימות כלכלית? מהי הימנעות כלכלית?
    • ומדוע אלימות כלכלית תגרום למחאה החברתית הבאה?

    כל מי שמכיר את הכלכלה הישראלית, מכיר בוודאי את השם איריס דרור.

    דרור שימשה בתפקידים בדירקטוריונים של חברות שמעצבות את הכלכלה הישראלית כגון בנק הפועלים, קבוצת שיכון ובינוי וארגונים שונים ומגוונים בצמרת הנדל”ן והפילנתרופיה הישראלית.

    בשנת 2011, כשפרצה המחאה החברתית, עברה דרור מהפך רעיוני גדול, בעיקר במושג – “הימנעות כלכלית ״, אותה הימנעות כלכלית בה מתנהל הציבור, לרוב, מהסיבה שאין בידו את הידע והמידע הרלוונטי לנהל את כספו בבנקים.

    באותה השנה, כתוצאה מהמהפך הגדול שעברה, ולמרות התנאים הכלכליים המפתים והשכר הגבוהה, החליטה דרור להעביר את הידע שצברה,הלאה, לציבור, דרור ניצלה את כל הידע המקצועי שלה ובחנה כל פרט ופרט, במטרה לשנות את המצב של חוסר האמון ההולך ומעמיק בין המוסדות הפיננסיים לבין הציבור.

    היא השתחררה מכל הפרדיגמות לפיהן פעלה, חקרה את כל תפקידיה ופעילותה במשך השים והביטה במבט ישיר על המציאות הכלכלית של ימנו.

    מציאות הכוללת משבר אמון עמוק בין הציבור למוסדות הפיננסיים, המוסדות הממשלתיים והציבוריים והמוסדות הפיננסים הפרטיים כדוגמת: הבנקים, חברות הביטוח, חברות האשראי וכדומה.

    לאחר חמש שנות תהליך חקירה מקיף ביותר, החליטה דרור להעביר את כל הניסיון והתובנות שצברה במשך השנים בהרצאות מרתקות לציבור הרחב.

    בהרצאותיה, מעניקה דרור לקהל כלים מעשיים ופתרונות להעברת הכוח והשליטה ומציגה בפניהם תפיסת עולם המשנה את חוקי המשחק בכל האמור להתנהלות הפיננסית של כל אחד מאתנו.

    דרור מציגה את הדברים בתפיסה מהפכנית ולא שגרתית והיא משוכנעת כי לכל אחד מאתנו יש את היכולת לקחת את חירותו הכלכלית בידיו.

    בהרצאתה עומדת דרור באומץ רב על הנקודה הרגישה ביותר במערכת הכלכלית של מדינת ישראל בעת הזו: על העול אשר אותו נושאים אזרחי המדינה בקושי רב, על השיטה.

    אך יותר מכל מציגה את הדרך לפתרון באמצעות כלים לא קונבנציונליים, שטרם דובר עליהם עד כה בהקשר של התמודדות וטיפול נכון בכסף האישי של כל אחד ואחת מאתנו.

    כתבה בתכנית צינור לילה

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      לנצח את הדממה

      לשבור את הדממה - ולנצח! כיצד לאזור את האומץ לחלום חלומות ולהגשימם בגדול (גם כשנראה כי הכל אבוד…) מה עושים כשהחלום להפוך לאמא מתגשם … ואז נסדק ומתנפץ? מה עושים כשמגלים שהפרטנר שלך כבר לא שם? כיצד...

      דר' איריס בר און

      אז..והיום… תוחלת החיים התארכה וגיל 70 היום דומה לבני ה-50, המודעות לאסתטיקה , לבריאות , והגירויים הרבים שאליהם אנו חשופים תורמים לרצון לחיות. לחוות ולהשתוקק .מתרחשים שינויים: ביולוגים , מנטליים, פסיכולוגיים, אשר יוצרים לעתים פער בין...

      סוכנות שיווק דיגיטלי