עשר בסולם רייכר

עשר בסולם רייכר

גדעון רייכר,

עיתונאי רב פעלים.

כיהן במגוון תפקידים

רחב בעיתונות הכתובה

והמשודרת, ומגיש הפינה

המפורסמת לענייני צרכנות

נבונה ונכונה וביורוקרטיה

בתכנית " כלבו – טק " .

כיהן כמרצה באונ' ת"א, במכללה למנהל ובקריה האקדמית,

ובמשך למעלה מעשרים שנה העביר קורסים פרטיים לעיתונאות.

גדעון רייכר משוחח עם מאזינים בגלי צ.ה.ל. בתכניות "נדודי שינה ושידר:

ציפוריי לילה משוחחות,מאזינים על הבוקר ופרסם מדור שבועי במעריב

תחת הכותרת רייכר מתרגז ומפרסם מדור זה באתר "מוטקה".

רייכר פרסם ספרים: "ללא גלימה" אודות שופט הנאבק על חפותו ו"שיגעון"

ספר העוסק בניתוח פסיכולוגי

של מאושפזת במחלקה סגורה בבית חולים לחולי רוח והספר: " יחסים עם הציבור",

המלמד את תורת התקשורת ויחסיי ציבור.

גדעון רייכר הגיש והנחה במשך שבע שנים את התכנית "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית,

הגיש פינה קבועה בתכנית הבוקר של "קשת", הגיש תכנית בכבלים ותכניות בערוץ 10.

הרצאתו " עשר בסולם רייכר " עוסקת בנושאים ובתחומים הבאים :

1.תקשורת בינאישית :

2.כיצד לגרום ללקוח להתאהב בך ?

ההופעה- הרצאה היא מעין סטנד אפ המבוססת על מבחר פניות אזרחים

לתכניות הטלוויזיה והרדיו והטור העיתונאי בהשתתפותו של מר גדעון רייכר,

בהם מדבר על תקשורת בין נותני שירות וציבור הלקוחות .

בהופעה- הרצאה מפרט גדעון בדרך הומוריסטית אך גם מעשית את הדרכים

בהם ניתן לבנות תדמית חיובית בעיני הציבור והלקוחות שלכם.

כיצד להפוך תלונה של לקוח כמנוף נהדר דווקא לקידום ויחסי ציבור.

עוד ידובר בהופעה על תקשורת בינאישית.

כיצד ניתן לשפר את התקשורת הבינאישית ואת יחסי האנוש

בין נותני השירות ללקוחות וגם בקרב עובדי החברה או הארגון.

מסר ההופעה רציני ומקנה כלים פרקטיים חשובים למאזינים אולם דרך העברתו קלילה ומבדחת.

במפגש מיישם גדעון רייכר את נסיונו רב השנים, כמרצה למנהל עסקים

ותקשורת לקוחות באוניברסיטאות רבות וזאת במהלך עשרים השנה האחרונות

וכן ארגון סדנאות לגופים מוסדות וארגונים שונים בישראל.

גדעון חולק עמכם את הידע העצום אשר צבר במפגש בין האזרח לנותן השירות.

להזמנת הרצאה מרתקת עם גדעון רייכר חייגו 03-7284154

משך ההופעה כשעה וחצי.

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
השארת הודעה מהירה

לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים