מנהלים אפקטיביים

אורית אריאל פלומין (M.A), עוסקת כ 25 שנים

בייעוץ ארגוני ובפיתוח מנהלים וצוותים.

מנחה קבוצות הורים בתקשורת בינאישית

על בסיס התיאוריה האדלריאנית.

אורית עובדת עם מנהלים והורים

גישה המשלבת פרואקטיבית

בדגש על ניהול עצמי ואחריות אישית,

עם דגש רב

על תקשורת בינאישית והקשבה

אורית עובדת עם מגוון ארגונים וביניהם בנקים,

ארגוני בריאות, מוסדות להשכלה גבוהה,

חברות הייטק, חברות קמעונאיות, חברות תקשורת,

חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה

רשימת הרצאות/ סדנאות

המנהל כיחצ"ן – יחצ"נות בטאקט, במידה ובמודע

מה בין יחצ"נות לניהול ערכי, תרומה ונתינה? כיצד ירוויח הארגון ממנהלים

שיחסי ציבור הם חלק ממיומנויות הניהול שלהם? כיצד ירוויחו המנהלים

שיחסי ציבור הם חלק מאורח חייהם?

סודות ההקשבה של מנהלים אפקטיביים במיוחד

כיצד להניע, להשפיע, להוביל ולהגביר את רמת האפקטיביות הניהולית והאישית באמצעות הקשבה

מנהלים כמאמנים – כלי אימון למנהלים (על בסיס התאוריה האדלריאנית)

כיצד אנו כמנהלים נסייע למימוש הפוטנציאל האישי של כל אחד מהעובדים איתנו?

כיצד נעודד ליצירתיות, ללקיחת אחריות ולפרואקטיביות? כיצד נסייע לעובדים איתנו לשמור

על התלהבות וחיוניות, על מתן שירות מצויין, ועל תחושת שייכות ותרומה לארגון ?

פתרון בעיות וקונפליקטים

כיצד נקיים תהליך מובנה לפתרון בעיות וקונפליקטים על בסיס של הקשבה

לסובייקטיביות של האחר ולצרכיו? כל אילו כמנוף וכהזדמנות לצמיחה אישית וארגונית.

Managing up ניהול הקשר עם המנהל הממונה

ניהול כלפי מעלה, האם מניפולציה כדי לשרוד או כדי להתקדם? האם אופנה חולפת?

האם אפשר להסתדר בלי זה? האם כדאי להשקיע בזה? האם חלק מתפקיד המנהל?

ומה יוצא למנהל הממונה ולמנהל הכפיף כיצד לנהל מערכת יחסים עם המנהל הממונה

בגישת ניהול כלפי מעלה כחלק מתפיסת ניהול פרואקטיבית . וכחלק מניהול הקריירה האישית

הנעה 360 – כיצד להניע את האחר שלא מכוח הסמכות?

מה מניע אנשים? כיצד יגביר המנהל את המוטיבציה לשיתוף פעולה עם ממונים,

עמיתים, כפיפים, לקוחות וספקים? כיצד הנעת האחר מעצימה את האחר ואת המנהל?

כיצד הופכים הנעה לדרך חיים מאתגרת, מעוררת השראה ויצירתיות?

כיצד להפוך שיחה לאפקטיבית?

כיצד לנהל שיחה ממוקדת, יעילה ואפקטיבית? כיצד להמנע מ"חפירות" מיותרות?

כיצד לוודא שאנו מבינים אחד את השני? כיצד להפוך

שיחה אפקטיבית לחלק מהתרבות הארגונית?

של מי הקריירה הזאת? (ניהול עצמי לקידום אישי ולטיפוח הקריירה)

מה זה? למי? מתי? למה?באחריות מי? – נעשה סדר בבלגן,

נמפה חסמים אישיים בנושא ונרכוש כילים ישומיים והתנהגותיים

לניהול הקריירה האישית בארגון ומחוץ לארגון

פרואקטיביות עכשיו

פרואקטיביות, האם כל אחד בנוי לזה? מה יוצא למנהל מזה? איך עושים את זה?

מאילו פרדיגמות כדאי להשתחרר? מה זה דורש? נדון בכוחה של הפרואקטיביות

ביצירת מציאות רצויה ונשרטט מפת דרכים אישית לעולם הפרואקטיביות.

הורים כמאמנים

איך לסייע לילד שלנו להכיר את יכולותיו, חוזקותיו וכישוריו ולהשתמש בהם בכדי להשיג את מטרותיו?

איך לעודד ולהעצים את הילד שלנו ולהניע אותו ליותר? איך לסייע לילד שלנו למצוא את התשובות

לקונפליקטים ולקשיים שלו בתוך עצמו? איך להפסיק לחשוב במקום הילד שלנו ולעשות עבורו

את מה שהוא יכול לעשות עבור עצמו

מנהלים אפקטיביים

בואו נדבר

נתמקד בחוויה שביצירת הקשר הבינאישי, נתאמן בהתעניינות באחר,

בהקשבה, בשאלת שאלות במידה,וביצירת עניין אצל האחר. נעסוק בכבוד ובהקשבה,

פרגון מחמאה ועידוד, אזכור שם, התייחסות אישית,יצירת קשר עין, חיוך, התעניינות באחר,

שאלות שנשאל ושאלות שלא נשאל, נתינה, נגישות, בקשות ותודות, הנאה ותרומה.

? כיצד ירוויח הארגון ממנהלים שיחסי ציבור הם חלק ממיומנויות הניהול שלהם

ה מ נ ה ל כ י ח צ " ן – יחצ"נות בטאקט, במידה ובמודע

האם האחר מסוגל להציג את עיסוקיך ואת הישגיך באותה

מידת אותנטיות והתלהבות כמו שאתה מציגם ?

יחצ"נות – האם חלק מתפקידו של המנהל?

האם מדובר בדפוס פעולה שלילי? או מועיל ומקדם?

מה הקשר שבין אחריות ניהולית ו"ראש גדול" ליחצ"נות?

האם יחצ"נות יכולה לעלות בקנה אחד עם ערכים אוניברסליים?

האם אפשר להסתדר בלי זה?

האם כדאי להשקיע בזה?

מי מרויח? האם יש מפסידים? מה יוצא למנהל, לצוות ולארגון מזה?

האם תמיד? באילו תנאים? מתי? מול מי?

מהם המינונים ה"נכונים"?

מה בין יחצ"נות ניהולית ותרבות ארגונית?

כיצד ירויח הארגון ממנהלים בעלי מיומנות יחצנית?

כל מנהל מקיים מערכות יחסים רבות ומגוונות, עם כפיפים, מנהלים, עמיתים,

לקוחות וספקים פנימיים וחיצוניים. כיצד ישפיעו יחסי הציבור של המנהל על העמקת הקשרים

עם כל אחד מהגורמים איתם עומד בקשר? על שגרות וממשקי העבודה?

על התפוקות? ועל ההצלחות במישור האישי והמערכתי?

על המנהל, בכדי ליחצן את עצמו ואת היחידה שעומד בראשה, לשבור פרדיגמות נפוצות

כמו: "אנשים מוקירים צניעות", "העבודה מדברת בעד עצמה", "אחרים ישבחו אותי", ועוד…

מטרת הסדנה – בניית פרופיל יחצ"נות אישי

עיבוד מחדש של מושג היחצ"נות, שימוש ביחצ"נות לקידום אישי ולקידום הארגון,

פרשנויות למושג היחצ"נות, שחרור מפרדיגמות, יחצ"נות על בסיס WIN WIN

חיבור מרכיבי היחצ"נות לעולם הערכים האישי והניהולי, אימון ליציאה לפעולה הכוללת תרומה ונראות.

קהל היעד

מנהלים בכל הדרגים בארגון

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
השארת הודעה מהירה

לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים