חדשנות כמנוף אסטרטגי

מטרת ההרצאה:

הצגת החדשנות, על מרכיביה,

כנושא בעל חשיבות אסטרטגית

למנכ"לים ומנהלים בכירים בארגון.

הצגת כלים, גישות ומודלים לפיתוח,

טיפוח וניהול חדשנות בארגון.

אוכלוסיית היעד:

מנכ"לים ומנהלים בכירים בארגונים עסקיים וארגונים שלא למטרת רווח

נושאים מרכזיים :

חדשנות כמנוף לתכנון אסטרטגי- הסביבה העסקית והצורך ביצירת יתרון תחרותי

בר-קיימא. תהליכי גיבוש אסטרטגיה בארגון.

חדשנות במוצרים ושירותים- כלים ותהליכים לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים.

חדשנות בתהליכים- כלים ומודלים לניתוח ושיפור תהליכים ארגוניים.

חדשנות במודל עסקי- ניתוח חלופות למודלים עסקיים אפשריים.

הפעלת צוותי חשיבה ופיתוח בארגון וישום תהליך פורמאלי בארגון לניהול חדשנות.

ניהול שינויים אסטרטגיים.

פרופ' יעקב קדם,

במהלך יותר מ-35 שנים, ליווה מעל 300 ארגונים בארץ ובחו"ל,

בישום שיטת המצוינות חדשנות ושיפור ההישגים וכן הרצה בפני אלפי מנהלים בנושאים

של שיפור איכות, מצוינות ושיפור מתמיד של הישגים.

פרופ' קדם הינו נשיא של חברת INTEPRO, חברה בינלאומית מובילה בתחום ההדרכה

והייעוץ האסטרטגי לתעשייה,ארגוני שירות ומלכר"ים. כמו כן מרצה פרופ' קדם במוסדות אקדמיים

ובמכונים להכשרה ופיתוח מנהלים ברחבי העולם.

חבר סגל בכיר במחלקה להנדסת תעשיה וניהול-שנקר, בי"ס גבוה להנדסה ולעיצוב.

פרופ' לניהול באוניברסיטת NYU-Polytechnic מניו-יורק ובאוניברסיטת Thames Valley בלונדון.

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
השארת הודעה מהירה

לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים