לבחירת הרצאה

מלאו את הפרטים הבאים

    מה שהיה הוא לא מה שיהיה – לילך שם טוב

    “ביום הולדתי איבדתי את היקר לי מכל. שלושת ילדיי האהובים: עומר (9), רוני (8) ואור (5) נרצחו בידי אביהם. לאחר תהליך מורכב התחלתי להסתכל על החיים בצורה שונה. החלטתי לבנות את חיי מחדש. זהו סיפור חיים כואב ומרגש אך מלא תקווה. אני בחרתי לחיות ובזכות הבחירה הזו זכיתי להיות שוב אמא!”

    על ההרצאה

    חיי החדשים לא דומים בשום צורה לחיי טרם הטרגדיה. לאחר הטרגדיה החלטתי לעשות רק מה שיקדם אותי ויגרום לי תקווה. תקווה לעצמי ולחברה בריאה יותר.

    הדרך הייתה רצופה קשיים אך לא נכנעתי. למדתי NLP למרות הפגיעה הקשה בזיכרון שלי, שרובו נמחק לאחר הטרגדיה, בעיקר החוויות שלי עם ילדיי. בעקבות לימודיי שיניתי את כל זווית הראיה שלי כלפי החיים.

    מאחר ולא הייתי אישה מוכה-פיזית אך סבלתי מאלימות סמויה והטרדה נפשית מתמשכת, הבנתי יותר מהכל כי עליי לעזור לחברה בהגברת המודעות למניעת אלימות סמויה והתחלתי להרצות בנושא.

    ההרצאה שלי אינה נלמדת באף מקום כיוון שההרצאה נכתבה ומדוברת מהמקום העמוק ביותר של ניסיון חיים מטלטל ומלמד, זו לא עוד תיאוריה, אלו הם החיים עצמם; הבחירות שאני עושה, הדרך בה בחרתי ללכת והפעולות אותן אני בוחרת לבצע עשויות לסייע לקהל המגיע להרצאות שלי להבין כי לא צריך לתת למקום שאנחנו מתחילים ממנו להכתיב את נקודת הסיום.

    מאחר והחלטתי להביא את סיפור חיי ולהנגיש אותו הן לאנשי מקצוע והן לכלל הציבור, הפכתי להיות אוטוריטה בתחומי ואני מרצה זו השנה הרביעית.

    בין הנושאים בהרצאה:

    • אלימות סמויה. דרכי זיהוי, מניעה וטיפול
    • אלימות חברתית
    • אלימות כלכלית
    • התמודדות עם פחד משתק
    • לקיחת אחריות אישית ובחירה
    • על קווים אדומים
    • מה זה אושר

    אחת ההחלטות החשובות שקיבלתי הייתה להיות אמא שוב.

    במאי 2016, כשש שנים לאחר הטרגדיה, ילדתי את שי לי, ביתי האהובה.

    ההרצאה מרגשת, ממגנטת, אופטימית ובעיקר מעבר לסיפור הטרגי נוגעת בנושאים מאד משמעותיים לחיים בכלל ולסביבת עבודה.

    לילך שם טוב, בת 45, בזוגיות, אמא לשי –לי בת השנה.

    מאמנת ומרצה מעוררת השראה, מחברת הספר

    “לעוף בניגוד לחוקי הטבע”.

    משך ההרצאה: כשעה ורבע

    לבחירת הרצאה

    מלאו את הפרטים הבאים

      הרצאות נוספים

      הוא והיא יוצאים מהכלים

      תובנות מעולם המוזיקה, הניהול והחינוך ככלים שימושיים בכל ארגון - איך מניעים אנשים? הוא - היא, מנהלים - עובדים, הורים - ילדים,  מורים - הורים, מורים - תלמידים. מפגש בין תובנות...

      ארז חסון מרגלים בשירות המדינה

      ארז חסון: התגייס לשירות הביטחון הכללי בשנת 1992 ובמשך 26 שנים מילא שורת תפקידים מבצעיים כרכז מודיעין ובהמשך כמנהל רכזים באזור רמאללה בתחום של גיוס מקורות אנושיים (יומינט) לאיסוף מודיעין לסיכול פיגועי...

      חדשנות טכנולוגית יובל מלחי

      ההיסטוריה והעתיד של חדשנות טכנולוגית מהפכות טכנולוגיות קרו מאז ומעולם. האם הן שונות מהמהפכות שאנו חווים כיום? האם ניתן ללמוד מהעבר לגבי העתיד? ההרצאה שלפניכם תעשה לכם סדר בדברים. בהרצאה קולחת ומשעשעת אשר...

      סוכנות שיווק דיגיטלי