כתיבה יצירתית

בתוך מסגרת הלימודים – בין המחברות, השאלות והמבחנים – האם ניתן לפתוח מרחב לתהליכים

אינדיווידואליים של יצירה, חשיבה ותחושה?  "סיפור חיים" – הסדנה הותיקה לכתיבה חווייתית

מאפשרת למורים לחוות את הכתיבה כערוץ ביטוי מרתק ומשחרר ולהעבירו הלאה לתלמידיהם.

 מטרות

לאמן בכתיבה חופשית כערוץ לביטוי אינדיווידואלי

לאפשר יצירת מציאות חלופית הכוללת פתרונות

יצירתיים לקשיים שונים

להקנות למורים כלי לעידוד ילדים לביטוי אישי ורגשי

 

הנאה וקתרזיס – הכתיבה ככלי להתמודדות עם שחיקה

במקצוע ההוראה

 נושאי פעילות

שימוש בטקסטים (ביבליותרפיה)

שימוש באמצעים מעוררי השראה  (מוזיקה, קלפי השלכה)

דמיון מודרך

 שיטות הדרכה

הנחיה ואימון בכתיבה אישית

דינמיקה קבוצתית

הפעלות חווייתיות

שימוש במשוב לצורך התפתחות והעצמה (על פי מודל חלון ג'ו הארי)

 הנחייה:

שלומית מירון – סופרת, עורכת ומנחת קבוצות כתיבה לילדים ולמבוגרים.

יוצרת הסדנה הותיקה "סיפור חיים" ומנחה סדנאות לכתיבה אינטואיטיבית.

פעילה בפרויקט "יזמות בחינוך":

http://kikar.changemakers.com/node/1246/comments

בעלת תואר ראשון בהצטיינות במדעי הרוח והחברה, בלימודי תואר שני

בחוג לתרבות עברית באונ' תל אביב, מנחת קבוצות מוסמכת מטעם "מעגלים".

ראש העין / קרית אונו

דף הסדנה בפייסבוק: "סיפור חיים – סדנת כתיבה חווייתית בהנחיית שלומית מירון"

קהל יעד: עובדי הוראה בכל מסגרות החינוך.

כתיבה יצירתית

 

להזמנת הסדנה חייגו 03-7284154

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
השארת הודעה מהירה

לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים