פסיכולוגיה מאחורי המכירות

הרצאה מרתקת המיועדת לאנשי שיווק ומכירות,

מנהלים, נותני שרות והמעוניינים לשפר יכולת המכירה .

כיצד יתכן שאביבה (שם בדוי), אשת מכירות העובדת באחת החברות הגדולות בארץ,

לא מצליחה להגיע ליעדי המכירה שהציבה לעצמה?

גם כשהיא מצליחה לבסוף למכור – מדוע במחירים נמוכים?

נראה היה כי לאביבה יש את כל הכלים להצליח:

היא בעלת מראה חיצוני מרשים, תואר ראשון בתקשורת ,חרוצה ,מסורה וחדורת מוטיבציה.

היא גם זוכרת היטב את מה שלמדה באוניברסיטה ואת הסדנה לטיפול בהתנגדויות של הלקוח…,

ובכל זאת היא איננה מצליחה ליישם זאת במבחן המציאות.

כנראה שכל הידע התכונות הנ"ל לא מספיקות כדי להגיע להצלחה .

כנראה שיש סיבות אחרות ומשמעותיות הגורמות להצלחה קבועה במכירות. כיצד יתכן שדווקא בזמן שהשוק חלש,

יש מיתון בענף והתחרותיות גבוהה -דווקא אז חלק מן החברות מצליחות לשגשג בתחומן?

לכאורה נדמה כאילו החברות הללו נעזרות באיזה כוח מיסטי… אלא שמדובר בצורת חשיבה שונה, בלוחמה פסיכולוגית אישית,

גישה חיובית, יצירתיות ואינטואיציה, חדשנות והרבה … אימונים. בסדנה זו מסביר רפאל כי אין נוסחת קסם אחת להצלחה.

מדובר במכלול של סיבות הגורמים להצליח יותר ולהגדיל את המזל לטובתנו. רפאל מסביר מה באמת הלקוח מחפש ומה עלינו לעשות

כדי לסגור עסקאות וגם כדי לשמור אותו כלקוח נאמן. במהלך ההרצאה יינתנו דוגמאות מוחשיות, פתרון בעיות רלוונטיות באופן יצירתי,

ושיפור תהליכי חשיבה נקבל כלים מעשיים שבמידה ונפעל לפיהם – נצליח להגדיל משמעותית את המכירות שלנו.

רפאל כהן שימש בעבר כיועץ פרסום ברשת ידיעות תקשורת .

בהמשך שימש כמנכ"ל והבעלים של חברת פרסום וגם של מפעל דפוס משוכלל.

רפאל עוסק למעלה מ 15 שנים בשיווק ובמכירות,

ובהרצאה זו שם דגש על יצירתיות, חדשנות והפסיכולוגיה שמאחורי המכירות.

הדרך והמטרה: מתן כלים מעשיים ושיטות יעילות כדי לשפר את מתן השירות בארגון, תוך שימת דגש על פתרון בעיות

וכן על יצירת רעיונות חדשים ומוצלחים. במהלך המפגש מקבלים כלים מעשיים המסייעים לחולל שינויים חיוביים בעבודה היומיומית בארגון.

על ידי הדגמות ומצגות, לימוד טכניקות שונות, קיום סימולציות קבוצתיות ,תרגול ואימון, פתרון בעיות באופן יצירתי, העלאת רעיונות

ויוזמות יצירתיות, לומדים לפתח את החשיבה היצירתית ולהביאה לידי ביטוי בכל מערך שירות הלקוחות.

בין השאר נושאים בהרצאה: מהו שירות מצויין? מהן הדרכים לדעת מה הלקוח באמת רוצה או צריך? כיצד ניתן לשפר את השירות?

כיצד ליצור שביעות רצון ממושכת אצל הלקוח? האם קיים שירות יצירתי וכיצד מפעילים אותו? כיצד לשפר את התקשורת הבינאישית?

כלים לטיפול מוצלח בלקוחות בעייתים ועוד…פסיכולוגיה מאחורי המכירות

להלן חלק מן הטכניקות והמודלים בהרצאה:

  • קשיים ובעיות כמנוף להצלחה.
  • בחינת רעיונות חדשים והתאמתם לארגון.
  • שיפור ביצועים והגברת האפקטיביות במגוון תחומים.
  • טכניקת ההיפוך – טכניקת השמיטה. – יצירת מצבי win win – יצירתיות.
  • יצירת קשרים מאולצים / "מיפוי חשיבה" / טכניקת ההומור.
  • מודל 4 משקפי החשיבה / יצירתיות.
  • מודל "הפיה הטובה" / יצירת גירויי חשיבה אקראיים.
  • נוסחת ה – ק.ס. ם (ראשי תיבות: קליטה-סיום-מעשה).
  • רעיון "הפרה הסגולה" / עקרון החושים – ניצול נכון של מערכת החושים האנושית.
  • מודל ההשלכה / הגדלה והגזמה/ הקטנה/ הכפלה/ עקרון הילד.
  • כוח המילים / כוח ההפסקה.
  • עקרון הדמיון – "מה היה קורה אילו" / רעיון "קרש הקפיצה".
  • עקרון הסנגור / שיטת השאלות / שימוש נכון בכוחו של התת מודע.
קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
השארת הודעה מהירה

לייעוץ ללא התחייבות מלא את הפרטים הבאים